lørdag 5. mars 2011

møbel til møbel..

I dag har vi brukt dagen på bohus og møbelringen, og resultatet er at eg har funnet sofaen eg vil ha. Den ser sånn ut:


(bildet har eg stjelt fra bohus.no).
Eg synes den ser helt perfekt ut! Men eg vil ikke ha denne varianten med to utstikkere. Dette er fordi at det vil bli litt i trangeste laget til et bord. Eg har ikke helt bestemt meg for hvilket bord eg skal ha enda, men har veldig lyst på et lyst et.
Vi har også sett på stoler/sofa til kjellerstuen (hvor Runar skal ha sitt spillerom/filmrom, så komfort er veldig viktig). Her er en av de vi liker best:

(dette bildet har eg stjelt fra mobelringen.no). Synes ikke denne løsningen er helt optimal, kunne godt ha tenkt meg med en løsning hvor det er 2+1, og ikke bare 1+1 eller 1+1+1. Får lete litt til å se om det dukker opp. Er det forresten noen som har erfaringer med disse møblene? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar