onsdag 2. mars 2011

Male, male, male..

I dag har eg stått med malekost, rull og rullebrett i hånden for å male en murvegg. Før var det rødstein som var der, men eg synes ikke det er noe fint, ihvertfall ikke i våres stue, siden alt annet blir lyst og fint når vi er ferdig. Derfor sendte eg mannen min på butikken for å kjøpe maling og alt tilbehør og satt meg ned for å male.

Må innrømme at når eg var halvveis i malingen, kom eg på hvorfor eg aldri maler, eg har absolutt ikke tålmodighet til det. I dag ble eg ferdig med første strøket, og i morgen skal eg ta strøk nr 2. Håper virkelig at eg slipper et strøk nr 3, men det får eg bare se i morgen.
Veggen så slik ut før eg begynte, men eg har dessverre glemt å ta bilde når eg var ferdig i dag (skal prøve å ta et i morgen)!

(lampen dere ser i taket kan dere få, den er nemlig boss. Henger igjen fra den forrige eieren) :P


Rundt meg er det bare kaos, det er fordi at det er kaos i huset nå. Rot fra oss, byggefolkene, elektrikere, rørleggere og murere. Det sier vel sitt. Gleder meg til slutten av april, da skal huset være ferdig. Deilig.

Amalie er fortiden veldig opptatt av å leke sykepleier, hun har til og med laget seg en "hatt":


I går hadde eg i følge hun vondt i foten, så derfor tok hun blodprøve av kneet mitt. I dag var eg syk i øret og måtte derfor bankes på albuen. He-he. Synes det er koselig å leke med hun! :)
I går var eg så heldig at eg fikk min etterlengtede telefon. Fikk han til julegave av mannen min, men de har ikke fått telefonen i butikkene før nå:

(bildet er stjelt fra idg.no).

Elsker denne telefonen. Har hatt Iphone før, men utfra det eg har testet denne telefonen, så er eg veldig mange ganger mer fornøyd med denne! Eneste minuset eg har funnet til nå er at den er svindyr!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar