søndag 11. mars 2012

Langt opphold..

Etter lang tids fravær har jeg bestemt meg for å prøve igjen med blogging.

Er faktisk nesten et år siden sist jeg har skrevet noe her.. Skal skjerpe meg.

Siden sist har vi etablert oss fint i huset våres, og vi trives utrolig godt. Vi har bodd oss inn i huset, og lagt merke til hva vi burde ha gjort annerledes, og hva som var lurt å gjøre av det vi endret.I dag ommøblerte vi stuen og spisestuen på grunn av at jeg fikk et anfall. Mannen min så rimelig oppgitt ut, men gikk med på å prøve. Tror begge ble fornøyde med resultatet!

Slenger med noen bilder av stuen og spisestuen sånn det ser ut i dag (de er litt mørke, men dårlige bilder er bedre enn ingen bilder)! :)


 Vi snakkes om ikke så lenge! Håper også da å ha bedre kvalitet på bildene og teksten jeg skriver! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar