søndag 1. august 2010

Bolig solgt, og skole igjen.

Mye har skjedd siden sist, men det skulle egentlig bare mangle, da det er så lenge siden eg var her inne å skrev noe..

Vi har fått solgt huset våres. Det forsvant med en gang nesten. Fikk budet allerede under visningen. Må si det er litt trist å ha solgt "hjemmet" våres, men tror vi kommer til å få det veldig fint, når vi først har fått pusset opp og fikset huset vi skal flytte inn i. Eneste som er litt dumt, er at det mest sannsynlig ikke vil være ferdig før i April, grunnet at de ikke kan begynne med renoveringsarbeidet før etter nyttår. Menmen :)

Eg har også kommet inn på skole, på Sosialt arbeid ved HISF, noe eg håper vil bli utrolig kjekt. Eg vet nemlig ikke helt hva eg vil bli, så det kan bli spennede å se om dette passer meg. Men det skal jo være et studium som har ganske mange muligheter ;)

Siden sist har eg også blitt tante til en liten søt gutt, som heter Henrik. Han lukter fantastisk (den der babylukten som alle babyer har, om dere skjønner hva eg mener).

I morgen er siste dagen av ferien vår, Amalie skal ha siste uken sin i barnehagen, før hun begynner i den nye. Det blir spennende!Hun har bursdag på torsdag (blir 4 år), og eg vet ikke helt hva vi skal kjøpe til hun. Hun har nemlig mer eller mindre alt, så blir mest sannsynlig noen uteleker (tenker da huskestativ, lekehus, o.l).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar