tirsdag 3. august 2010

SATC

Dagen i dag har vært langt fra spennende. Eg har brukt mesteparten av dagen min på shopping & tv-serier. I dag var første dagen til Amalie i barnehagen etter sommerferien hennes. Eg benyttet anledningen til å handle litt nye klær, sånn at vi har det ligende klart til høsten. Eg klarte også å finne noen fine bursdagsgaver til snuppa mi! Nå gjenstår det bare å finne et passende huskestativ, eller noe sånt.

Må også huske å skrive ferdig bursdagsinvitasjonene, til bursdagen Amalie skal feire neste helg. Lett å glemme sånne småsaker, når alt er helt kaos, noe det er i huset våres for øyeblikket. Det er sånn ca 5 dager (mer nøyaktig 4 dager og 12 timer) til flyttelasset våres kjører avgårde fra Bergen. Eg kjenner eg blir trist bare av å tenke på at det skal skje. Men håper på vi kommer til å få det minst like fint i Sogndal.

Amalie gleder seg ihvertfall til å begynne i ny barnehage (og det viktigste for meg er at hun har det bra), Runar gleder seg til ny jobb, og eg gru-gleder meg til å begynne på skolen igjen (har nesten sånn førsteskoledag følelse i magen allerede, he-he) :)

Vurderer også å bestille meg I.D (altså sminken), siden alle snakker om den (på både godt og vondt). Hvordan er den egentlig? kanskje eg må prøve den for å finne det ut... *tankefull*

Serien eg har brukt dagen min på å se, er selvfølgelig serien over alle serier (sex & singelliv), klarer bare ikke å bli lei av den. Uansett hvor mange ganger eg har sett episodene, lever eg meg like fult inn i de hver eneste gang!

Nå skal eg krype til køys. Blir nok en lang dag i morgen, med pakking (er ihvertfall pakking som er planen, men om eg orker å begynne å pakke er en litt annen ting. Er vel tanken som teller, er det ikke det?).

PS! Beklager at eg har så få bilder, men eg har vært så lur å pakket ned laderen til det i god tid så eg ikke skulle glemme den, men nå finner eg selvfølgelig ikke igjen laderen til kameraet. Eg er håpløs! :O

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar