tirsdag 20. juli 2010

Leilighet til salgs..

Synes ting skjer litt for fort nå.

Om 2 dager blir huset lagt ut til salg på nettet, gruer meg litt til det. Da skal noen andre få muligheten til å studere hjemmet våres. Rart, men samtidig deilig å få det overstått (kommer til å legge ut link når huset ligger ute til salgs). Håper bare at vi får solgt det, siden vi har bestemt oss for å flytte. Er faktisk mindre enn 3 uker til vi sitter en helt annen plass.

Da sitter eg forhåpentligvis på terassen å studerer sjøen og båtene som flyter forbi. Håper at sommerværet kommer fram da også, for kan ikke skryte av været som vi har hatt til nå!

Sånn er utsikten min fra terassen:


Ellers venter eg på at det skal bli ordnet opp i karakter-rotet mitt så eg kan begynne på skole til høsten. Eg vet ikke helt hva som har skjedd, men det har ihvertfall blitt noe rot et sted, så eg har ikke fått karakterene eg skal ha på vitnemålet mitt. Om det ikke kommer i orden snart, risikerer eg å ikke ha skoleplass til høsten, noe som vil bli utrolig kjedelig.

Denne uken har Amalie og eg sommerferie, og dagene går for det meste bort til å leke, rydde, vaske og ikke gjøre noe spesielt. Litt deilig det også av og til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar