torsdag 30. desember 2010

3 uker til flytting

Etter en travel dag med mye pakking og bæring av møbler (som ikke en gang er våres, vi bare hjelpte noen andre med flyttingen). Gikk det opp for meg at det er bare 3 uker til vi flytter ut, sånn at snekkerne skal "flytte" inn. Om 5 måneder vil forhåpentligvis drømmehuset våres være ferdig, og eg grugleder meg.
Det er snart på tide at vi bestemmer oss for Dusj, badekar, kjøkken, møbler, gulv, vegger, tak, farger, toalett, varmekabler eller ikke, men vi har rett og slett ikke komt så langt enda. Vi har bare tenkt at dette er lenge til, og vi har GOD tid. Nå er det bare 3 uker, å det er ikke lenger god tid eller lenge til!

Gleder meg ikke til pakkingen og flyttingen, men gleder meg så utrolig mye til å flytte inn for godt. Det er så slitsomt å vite at man bor midlertidig, og ca halvparten av tingene våres ligger nedpakket i esker. Eg kan bare ikke si nok hvor mye eg gleder meg til å få sette ting på plass, og få huset sånn vi vil ha det!
Huset er per i dag av litt eldre standard, så skal bli spennende å følge utviklingen videre! Eg kan egentlig tenke meg at denne bloggen kommer for det meste til å handle om oppussingen av huset framover, siden det vil ta opp det meste av tiden min.

Glede-grue-glede-grue-glede-grue-glede-grue-seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar