torsdag 30. desember 2010

Mange tanker i hodet,,

Nå for tiden har eg så utrolig mange tanker i hodet mitt. Det er så veldig mye som skjer, og alt sammen er noe veldig fantastisk bra, MEN (det er alltid et men er det ikke?) det er så kjedelig å tenke på at dette er ting som skjer over tid, og ikke akkurat nå.

Likevel om planleggingen er tidkrevende, så er det ganske kjekt også. Akkurat nå prøver vi å bestemme oss for kjøkken, det står mellom Norema, Designa og Ikea, de to førstnevnte har vi fått et ferdigtegnet produkt, og eg virkelig elsker begge kjøkkenene!

Ikea var det noen som nevnte til oss i dag, vi har faktisk ikke vurdert de engang, så skal se på løsningene de har i morgen, før vi tar en endelig avgjørelse. Skal ihvertfall bli deilig å ta en avgjørelse, så vi slipper å tenke mer på det. Etterpå må vi begynne å se på baderomsinnredningen, der er eg ikke like bestemt, men skal bli spennende å få det unnagjort også.

Gulvene har vi faktisk ikke peiling på hva vi skal ha. Vi vet ikke hvor vi skal ha fliser, belegg, laminat eller parkett, skal virkelig bli spennende dette prosjektet!

I dag fikk eg også "slettevarsel" fra fame. Der man får en mulighet til å kjøpe filene med bilder før de blir slettet, til en forholdsvis billig pris! Eg har virkelig lyst å kjøpe dem, men mannen min er ikke like fornøyd med dem, siste frist for å bestemme oss er i morgen, så da får vi se hva det blir.

Og til slutt! Eg skal bli flinkere til å legge ved bilder (fra i morgen av).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar