torsdag 30. desember 2010

Nytt år, ny start?

I de tidligere årene (inkludert året 2010) har eg ikke hatt noen nyttårsforsetter, men eg tenkte at eg skulle begynne med det i året 2011.
Nyttårsforsettene mine skal være:
-          -Eg skal begynne å trene, minst 2 ganger i uken (det er en enorm framgang fra i år, da eg ikke har vært der en gang i uken en gang, eg har vært det man kan kalle et støttemedlem).
           -Eg skal bli flinkere til å lese når eg skal lese, og slappe av når eg skal slappe av.
      - Eg skal bli flinkere å nyte meg tid.
      - Eg skal bli flinkere å bruke tiden min med Amalie til Amalie, og ikke til å gjøre alt annet.

Vil si at dette er en bra begynnelse på nyttårsforsett, ved tanke på at eg ikke har hatt noen før!
En eller annen plass leste eg at nyttårsforsett er veldig lett å bryte, og det er utrolig mange som ikke klarer å holde dem, derfor er det viktig å sette seg delmål. Derfor har eg valgt å sette opp ting som ikke virker uoverkommelige for meg (som feks å gå fra å trene null til en gang i uken til hver dag i uken). Tenker at det nye året vil gi meg en unnskyldning til å gi meg selv et hardt spark bak (for det trenger eg virkelig)!

Hvilke nyttårsforsett har du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar