mandag 28. februar 2011

slagbenk!

Eg har lenge prøvd å finne en fin slagbenk. Har ikke klart å finne noen eg liker hundre prosent før nå nettopp.
Synes denne er utrolig nydelig:


Bildet har eg stjelt fra jysk.no.

Syntes denne var veldig fin, og ser den for meg med mange gode mye puter oppi. Men samtidig er det noen detaljer den mangler. Eg er en sånn person som kan forestille meg en ting i hodet, og siden eg er så bestemt på hvordan eg vil ha det, finner eg det aldri i en butikk. Skulle av og til ønske at eg kunne lage eller tegne akkurat det eg ser i hodet mitt, men uansett hvor hardt eg prøver på det, så klarer eg det ikke. Om noen skulle se en benk som ligner dette, så si ifra til meg!

PS! Er det noen som vet hvordan kvaliteten på møbler på jysk er? Har faktisk aldri kjøpt noe derfra! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar