lørdag 19. mai 2012

I stedefor et klageinnlegg skriver jeg heller en ønskeliste.

I dag kunne jeg skrevet om hvor lei jeg er av alt (Les: magen, graviditet, trøtthet, kvalme og svimmelhet), men istedefor å dra dere inn i min selvmedlidenhet, så skal jeg heller vise dere noen bilder av barneutstyret jeg ønsker meg.



Litt forskjellig babyutstyr.

I tillegg til denne vil/ må vi ha:
- Trappegrind, helst hvite slik at de passer best mulig til trappene.
- Sånn til å sette forran ovnen, når gutten blir litt større, så det haster ikke, men er godt med alt som er gjort :)
- Babyklær, trenger litt mer av det aller meste. Men synes det er vanskelig å vie hvor mye vi trenger i hvilke størrelser.. Til Amalie fikk vi nesten alt vi trengte av klær de første månedene.
- Gardiner, leter etter noen søte fine, men finner det ikke.
- Madrass til sprinkelseng, og evt vugge.
 - Dyne og sengeklær.
- Ammepute (men den blir vel mest til meg :P ).

Det er med andre ord mye som skal på plass før babyen kommer. Vi kommer til å handle mesteparten i løpet av juni tror jeg. Har blitt lovet en god pris av butikken om jeg handler mesteparten samlet, så kommer til å gjøre det. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar