lørdag 10. juli 2010

En måned igjen

Ting har gått så utrolig fort i det siste. Eg kan huske at vi satt å snakket utenfor en lekeplass en lørdag i april, om at vi kanskje skulle vurdere å flytte. At det ville være det rette for oss, og at det lureste var å gjøre det før Amalie begynte på skole. 1 uke etterpå hadde vi bestemt oss, vi skulle flytte, innen neste år.


Så gikk det noen uke til, og vi bestemte oss for at rett over nyttår skulle vi flytte. Da hadde vi tid til å ordne litt praktiske ting, som å selge leiligheten vår, få oss jobb, barnehageplass, osv.

For 2 uker siden ble det til at vi flytter rundt den 10. August. Dette mest på grunn av at mannen min fikk seg jobb, og også litt pga eg kan begynne på skole nå til høsten, i stedefor å vente 1 år. Vi var også så heldige med å få barnehageplass!! :D

Eg grugleder meg til huset våres blir lagt ut til salgs, for dette betyr jo at et nytt kapitel i livet våres begynner, men det blir forhåpentligvis en positiv forandring. Merker eg synes det er skummelt å flytte, da eg ikke kjenner noen som bor der. Men det viktigste for meg er at Amalie har det bra, og har hun det bra, så rekner eg med at eg også vil få det veldig bra!

Blir spennende å se hvordan det blir..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar