fredag 2. juli 2010

Vi flytter allerede nå!

I vår bestemte vi oss for at innen to år skulle vi vende nesen våres hjemover mot Sogn. Dette var enkelt og greit fordi vi mener det er det beste for oss. Vi skal totalrenovere et hus som vi skal kjøpe av faren til mannen min. Huset er utrolig stort og flott, så eg gleder meg. Tenk å kunne gå ut på verandaren, rett ned i hagen, også kan man hoppe fra hagen og uti sjøen... Åh! Gleder meg sånn til det. Vi skal få oss brygge og naust.

Men må innrømme at eg gruer meg litt også. Vi skulle egentlig ikke flytte før om 1-2 års tid, men for 1 uke siden, bestemte vi oss for å flytte allerede i August! Tiden går så altfor fort. Nå framover kommer vi til å ha det sinnsykt travelt. Vi må få solgt leiligheten som vi bor i nå, få pakket, finne oss en leilighet å flytte inn i, sånn at vi har et sted å bo, mens huset blir renovert. TRAVELT! Heldigvis er jobb, skole og barnehageplass ordnet.

I dag har vi noen murere på besøk, de skal montere en vedovn, sånn at det er i orden når vi skal selge. Er greit å vite at alt er på stell når vi skal selge.

- Vi snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar