fredag 2. juli 2010

Litt om oss

Som dere sikkert har lest så er eg en 22 år gammel jente, som akkurat nå bor i en liten leilighet i Bergen. I August flytter vi til en betraktelig mindre plass, hvor vi skal overta et litt gammelt hus. Siden huset er så gammelt, skal vi totalrenovere det, og det skal bli våres drømmehus. I mellomtiden må vi finne oss en leilighet vi kan bo i.

Mannen min er 24 år gammel, og er utdannet dataingeniør, og jobber med data. I august 2006 fikk vi en liten datter, som selvfølgelig er verdens beste!

Til høsten begynner mannen min i ny jobb, Amalie i ny barnehage, og eg vet ikke helt hva eg skal. Eg har nemlig fått en sykdom som heter ME. Det fører til at eg ikke fungerer helt normalt for tiden. Er så usedvanlig trøtt! Men håper eg får begynt på høgskolen til høsten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar