onsdag 23. februar 2011

Fin dag i snøen.

I dag valgte eg å ha Amalie hjemme med meg, sånn at vi kunne ha litt "kvalitetstid" om eg kan kalle det det..
Vi spilte spill, så på film, var ute i snøen. I dag var første gangen siden i fjor at hun prøvde å stå på ski, og det var stor forskjell. Hadde aldri trodd at hun ville være så flink. Små unger plukker opp det meste.

 (her er et bilde fra i fjor, da eg glemte å ta bilde i dag).

Eg fikk også vite at vi ikke skal ha pinnekjøtt i morgen (altså på nyttårsaften), og det er veldig krise for meg. Eg elsker pinnekjøtt, og mener det er det eneste rette man kan spise på nyttårsaften, men vi skal i middagsbesøk, og de har erstattet pinnekjøtt med en eller annen stek (og eg HATER stek), så det kan bli interessant.. Men som erstatning lager vi pinnekjøtt på lørdag i stedefor :)
I dag har vi ikke tenkt noe mer på husbyggingen, vi utsetter det dag etter dag, så blir spennende å se om vi noen gang klarer å ta noen avgjørelser, men er så vanskelig når det er så mye vi skal holde styr på!
Men vi har i hvertfall trappen på plass! Det blir en trapp fra Stryntrappa! Og tror eg vil ha trinnene i fargen valnøtt! I huset vil trappen bli en sentral del av stuen, så vil si at det blir den viktigste møbelet vi får, så er veldig viktig for meg å få en trapp eg vil være fornøyd med! :) (dette innlegget er egentlig skrevet 30. Desember).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar