fredag 5. april 2013

Bilder fra stuevinduet..





Jeg skal helt ærlig innrømme at på slike dager er jeg fantastisk glad for at vi bor slik som vi bor! Gleder meg til sommer ved sjøen. Det å kunne gå ned å stikke beina i vannet, eller det å sitte på bryggen er utrolig deilig. Håper bare det blir en fin norsk sommer! :D
I dag har jeg vært på kontroll med Emil. Helsesøsteren var veldig forøyd med blidfisen min! *stolt mamma* På dette bildet står Emil på favorittplassen sin. Ser du likheten mellom Emil og pingvinen? :P


Neida. Se hvor søt han er!

Amalie har vært på skolen, men etter hun kom hjem har hun vært en del i hagen. Ikke tenk så mye over hvordan hagen ser ut.. Fordi den er fortsatt ikke 100 % etter Dagmar (stormen som var her i desember 2011). Samtidig er den jo helt gul/brun pga kulden som har vært her! Håper våren kommer fort!


Med disse bildene ønsker jeg dere alle en god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar