lørdag 6. april 2013

Ommøblering

Deilig med helg! I dag har jeg faktisk ikke vært utenfor huset sine fire vegger. Jeg ble litt rastløs, så fant ut at vi kunne jo ommøblere litt. Det så jo ikke ut her før vi begynte. Altså det var ikke på grunn av plasseringen av møblene, men det var fordi vi har rotet. Skjønner ikke hvor alt rotet kommer fra? Føler det kommer over natta. Men nå fikk jeg slått to fluer i en smekk. Jeg fikk ryddet, støvsuget og vasket, samtidig som det ble forandring. Hovedgrunnen til forandringen var at det var litt trangt slik vi hadde det før, og når Emil skal klatre på ALT ble det så lett for at han dunket seg i noe når han falt, så håper det bedrer seg nå.
Sånn så det ut før vi begynte, bortsett fra at i stolen i hjørne der, så stod Emil sin vugge:



Slik så det ut, bortsett fra at der kurven og lykten står stod lekegrinden til Emil:




Nå ser det sånn ut:
 
Må fjerne alt av pyntegjenstander fordi Emil river ned absolutt alt. Slitsomt :P

Litt deilig med forandringer, er ikke helt fornøyd enda, men har tatt pause for i kveld! :)

Kanskje ikke så lett for dere å se, men jeg har byttet om hvor jeg har sofa/ spisestuen. Er mye mer ledig gulvplass som barna kan leke på. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar