søndag 7. april 2013

Puslespill

Helgens tidsfordriv har vært dette:


Med andre ord har vi mye arbeid igjen! Men greit å ha litt tidsfordriv. Kjøpte for noen uker siden noen puslespill, og i helgen fant jeg ut at det var på tide å starte. Jeg er ikke akkurat en tålmodig person, men går overraskende bra å pusle!

I kveld har jeg flyttet inn på startour.no og ving.no. Drømmer meg bort. Har så lyst til å reise til varmere strøk, og skulle helst ha reist i går. Alle reisene jeg vurderte som veldig aktuelle ble plutselig utsolgt. Utrolig irriterende, så nå vurderer jeg nye reisemål. Er det varmt nok på Kypros, Kreta, Mallorca og Tyrkia i begynnelsen av mai? Er litt skeptisk kjenner jeg.. Men har så lyst!

Noen som har noen bra reisetips i april / mai? Skal helst ikke koste skjorta, og bør helst være via startour siden vi har et gavekort der.

Håper alle dere andre har hatt en like fin helg som meg/ oss! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar