onsdag 23. februar 2011

Bestemt oss for baderomsinnredning..

Etter mye om og men har vi klart å bestemme oss for hvordan badene våres skal se ut. Vi har lenge vært i stuss om vi skal velge baderomsplater eller fliser, men nå har vi tatt en beslutning. Hovedbadet skal ha fliser, og bad nr 2 skal ha baderomsplater. På toalettet blir det nok bare panel..
Vi har også klart å bestemme oss for hilken baderomsinnredning, og på hovedbadet skal vi ha det sånn (er forresten mye finere i virkeligheten):


I dag har eg også hatt tid til litt shopping etter skolen, og endte opp med litt til meg selv. De ligger nå i skittentøyskurven, men kanskje dere er så heldige at eg husker å ta et bilde av de i morgen (etter vask så klart)! :)
Runar har jobbet med huset i hele dag. Hakket opp betonggulvet på badet. Vi må legge nytt, for å få slukene der vi vil ha det, og for å kunne flytte doen dit den skal være. :)
Nå skal eg lene meg tilbake å gjøre ingenting.. bortsett fra å lese en bok så skal være ferdiglest til onsdag! Håper dere andre vet en bedre måte å nyte en mandagskveld på! :D (dette innlegget er skrevet i går).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar