søndag 27. februar 2011

Mikroskopisk truse kombinert med et kiropraktorbesøk..

Eg har nok hatt verdens flaueste besøk hos kiropraktor. Denne uken har eg vært hos kiropraktoren 2 ganger. 1. gangen oppstå det en svært pinlig situasjon som gjorde at eg vurderte å aldri gå tilbake. Denne morgenen hadde eg forsovet meg, og eg røsket klær ut av garderobeskapet mitt. Eg spurtet fornøyd ut i bilen og kom meg på skolen i tide. Da skolen var ferdig trippet eg fornøyd inn til kiropraktoren.

(bildet er stjelt fra google.no, og eg kan love at eg ikke så like bra ut, trusen min var mye mindre)

Alt gikk fint, eg registrerte meg og vi snakket litt om hva som var problemet. Så skulle vi til å fikse det. Eg fikk beskjed om å kle av meg (bukse og topp), og det var da eg kom på at eg sikkert hadde klart å finne den minste, styggeste trusen eg har i skapet mitt! Men eg kledde alikevel av meg. Svært pinlig berørt, men det gikk fint, helt til eg fikk beskjed om å løfte foten min til siden og opp, disse stillingene var ikke helt forenlige med denne pittelille trusen min. Heldigvis var kiropraktoren min oppegående nok til å ikke si noe om dette. Vi ble ferdige, og ryggen min kjentes mye bedre. 2 dager sendere (altså i går) var eg der på nytt. Eg hadde passet på å ta på meg en litt større og finere truse, og eg var klar til å få beskjed om å kle av meg. Denne gangen fikk eg imidlertid ikke denne beskjeden.. Lurer på om det hadde noe med antrekket to dager før...(Eg er bombesikker på at eg enten må eg ha gitt kiropraktoren traumer for resten av livet, eller må eg nok ha hitt han en hysterisk latterkule!!) Noen andre som har opplevd det samme?
Eg kommer til å bli nøyere med hvilket undertøy eg tar på meg nå frammover (eg skal aldri mer oppleve en sånn pinlig episode igjen)!!

De siste dagene har vi ikke gjort så veldig mye med huset. Byggemennene har tatt seg en liten pause, for de kan ikke gjøre noe mer før rørleggerne/ elektrikkerene og murerne er ferdige. Men vi har fått en ny dato å forholde oss til. De rekner nemlig med å være ferdige med byggearbeidet til 10. April og ikke 1. Mai! Gjett om eg gleder meg!! :D

1 kommentar:

  1. Hei:) hehe, eg ler!! Føler med deg..og kiropraktoren..;) Koseleg blogg du har!
    Ha ein fin søndag!

    SvarSlett