onsdag 23. februar 2011

I dag gjør eg dette..

Til nå har dagen min bestått av denne:


Eg har lesedag i dag, og den blir flittig brukt. Fikk beskjed på fredag at vi skulle lese denne ferdig til onsdag, eg er ikke i nærheten av ferdig. Hater å ikke rekke over ting!
I dag skal vi til advokaten og signere noen papirer, så i dag blir vi offisielt de nye eierne av huset vårt. Huset har fram til nå stått på svigerfaren min, så akkurat i dette øyeblikket pusser vi opp hans hus, men fra i ettermiddag er det vårt hus. Det skal bli deilig det.
Amalie skal også i bursdagsselskap i dag. Hun gleder seg helt utrolig mye, og eg håper på at hun tør å gå alene, så eg kan reise hjem igjen etter å ha levert hun. Eg merker det er en utfordring å finne gave til disse bursdagsbarna. Vi har satt en grense på 100 kroner, og eg kan love dere at det er vanskelig å holde denne prisen (ihvertfall om man ikke skal kjøpe mye dritt som ingen vil ha i hus). Men eg klarte det denne gangen også. Nå må dere ikke misforstå meg, for eg elsker at vi har satt denne prisen, for tenk om eg skulle lagt ut 200-300 kroner til alle bursdagsselskapene hun går i (tenker da på ungene i barnehagen), da hadde det fort blitt 3000 i året, og dette har ikke eg som fattigstudent råd til, men (det er alltid et men) fakta er at i dagens samfunn får man lite for 100 kroner, når det også skal inkludere kortet. Eg ser at det er mye eg kan kjøpe, men det er så mye tull og små deler som eg aldri ville ha hatt i hus. De gangene Amalie får sånne ting, så ender delene ganske kjapt i støvsugeren, nedi sofaen, eller forsvinner på mystisk vis.
Håper alle får en fin dag! Eg skal ihvertfall det :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar