onsdag 23. februar 2011

Ligger hvor- som- helst.



Sånn kan eg finne Amalie en natt eller en tidlig morgen. Amalie går å vandrer over alt om kvelden/natten. Eg kan finne hun i en stol, på gulvet i gangen, under sengen, halvveis utav sengen, på gulvet på mitt rom, eller sånn som her hvor hun ligger under stuebordet, men også halvveis på teppet. Men søt er hun, men hvorfor orker hun å legge seg de rareste plassene når hun har en fantastisk god seng å ligge i? Hadde ihvertfall aldri falt meg inn å legge meg på gulvet på den måten...

Haha.. Her vet eg ikke helt hva hun prøver på, men hun er ihvertfall helt i ekstase over det nye prinsessesettet sitt, med krone, smykke, armbånd, ring og øredobber. Tror øredobbene var det hun ble mest stolt over, men tror nok ikke de var de mest behagelige å gå med...
Eg har vel heller ikke fortalt at vi har fått oss et nytt familiemedlem (eller har eg det?). Hun heter Tussi, er ca 2 år og er en veldig sær katt.


PS! Eg vet disse tingene nesten ikke har noen som helst sammenheng, men er blitt så lenge siden eg har lagt ut et bilde av Amalie-søta-mi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar