onsdag 23. februar 2011

når nesen treffer bakken..

Da eg hentet Amalie i barnehagen på mandag så hun ikke ut som hun pleier. Nesen var rød, opphovnet leppe, og sår på leppen, overleppen og nesen. Dette var resultatet av et fall fra et lekestativ. Hun hadde sklidd mens hun var på vei oppover, og hadde mer eller mindre landet på hodet (eller rettere sagt nesen). Her er et bilde av hvordan hun ser ut i kveld. Hun ser mye bedre ut, men eg synes fortsatt synd i lille jenten min!

Det er aldri kjekt å få vite at ungen din har slått seg i barnehagen, men var betryggende å høre at alt hadde gått bra, like vel om det var en del neseblod. Kjeledressen måtte hjem for å vaskes for å si det sånn. Menmen.. Sånt skjer av og til, og det er vel noe av det med å vokse opp. Kan ikke gå gjennom livet uten knall og fall! :)

De siste dagene har vi jobbet med å hakke opp gulvet på badet, vi må støype nytt, for å få plassere toalett, dusj og boblekar der vi vil ha det. Vi vil nemlig flytte litt på ting, og når vi gjør det, så blir varmekablene ødelagt, derfor må vi støype det om igjen. Blir nok litt dyrt. Har desverre ikke bilder (som vanlig), men kan prøve å ta noen i morgen. I dag har også rørleggeren vært der å ordnet litt. Deilig med alt som er gjort! Siden eg ikke har bilder av huset, tenkte eg at eg kan kompensere med å vise bilde av Runars arbeidsskade:


(haha.. Som dere ser så er det bare et lite sår, men samtidig får eg anledning til å reklamere for den utrolig gode pyjamasbuksen min som er kjøpt på cubus. Fantastisk god å gå med!) :)
Nå må dere ha en fin kveld! Eg har nettopp fått servert kvelds, og skal nyte den og tv-serier resten av kvelden! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar