onsdag 23. februar 2011

Litt nytt..

Sånn ser huset ut i dag. Vi er ferdig med taket på halve huset! Tipper dere klarer å se hvilken vi er ferdig med å ikke. Eg gidder derfor ikke å forklare dette, bilder sier jo mer en tusen ord.


I dag har vi vært å gjort litt småplukk i huset, vi ryddet også badet, så rørleggerene skulle ha alt klart til i morgen:


Her ser dere tydelig hvilke vegger som er mest moderne nå for tiden (kan ikke skjønne de som vil ha vegger helt opp til taket):


Neida..  Tømrerne skal arbeide med veggene denne uken. Men her kommer det tydlig frem hvor stor forskjell takhøyden er nå og hvordan den var.
Denne uken regner eg egentlig med at eg kommer til å være en helt elendig blogger (men kan være eg tar helt feil), men grunnen til det er enkelt og greit at eg har så mye eg skal få gjort. Har skole hver eneste dag, en bok som skal lesest ferdig, og utrolig mye som må gjøres med huset.
Huskeliste til meg selv denne uken:
1. Hente pakkene eg har fått i posten.
2. Bære ut alt bosset i huset, og kjøre det på bossplassen.
3. Hakke opp gulvet.
4. Ringe rundt til litt forskjellige folk angående arbeid som må gjøres på huset.
5. Velge baderomsinnredning.
6. Finne ut hvilket laminatgulv vi skal ha, og hvor det skal bestilles.
Dette er det eg VIRKELIG MÅ gjøre denne uken. Så har eg også en burde liste men den orker eg ikke å skrive opp, for den gir meg så dårlig samvittighet når eg ikke har tid til å fullføre den! :/
Ha en fin kveld alle sammen, nå skal eg nyte resten av kvelden!! :D (dette innlegget er skrevet for 2 dager siden).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar