fredag 27. april 2012

Brå start på dagen..

I dag våknet jeg med et rykk klokken 09:54, det var jobben som ringte. Jeg tenkte at nå har jeg forsovet meg for første gang. GUD KOR FLAUT! men heldigvis var det ikke det.
(Google).
Jeg hadde fri i dag (men litt vanskelig å huske sånt tidlig om morgenen), men de lurte på noe, så de måtte dessverre ringe å "plage" meg som de sa. Jeg var lettet over at jeg ikke hadde forsovet meg, og tanken på at jeg hadde hele helgen framfor meg, gjorde at det var helt greit at de ringte ;) Det ble en lang dag i går, så derfor er det ekstra deilig å vite at i dag skal vi ingenting spesielt.


Jeg har en lang burde liste som innebærer kun kjedelige ting:
- Støvsuge, tørke støv, vaske huset, bytte sengeklær, vaske klær, osv.. Får se om jeg begynner på burde listen, eller om jeg tar meg en skikkelig være-lat-og-nyte-det-med-god-samvittighet-dag. Skal innrømme at det siste frister mest, og sånn jeg driver på nå ligger det an til å bli en sånn dag :)

I helgen skal Amalie i bursdagsselskap x 2, vi skal på fotballkamp (Sogndal- Molde, for de av dere som er ekstra interessert, og selvfølgelig heier jeg på Sogndal), delta på gjestfriedager i Sogndal (tror ihvertfall vi skal det). På søndag reiser vi mest sannsynlig hjem til mamma og pappa. Det skal bli godt å kunne slenge beina på bordet der, og få maten servert ;) Er også meldt super fint vær, så håper det blir en sånn type helg. Jeg har faktisk fri helt til Onsdag! Det er nesten en uke med "ferie" det. Må innrømme at jeg liker mai med alle disse helligdagene. Vet det ikke er så kjekt med alle disse helligdagene som kommer å forstyrrer når man er midt i eksamenslesing, men det slipper jeg heldigvis å tenke på i år.

Akkurat nå leter jeg etter en fin kjole til Amalie. Finner ingen jeg føler er fine nok, er nesten bare sommerkjoler eller strandkjoler  i butikken. Men siden vi skal både i konfirmasjon og feire 17. mai, må hun jo ha en finere kjole. Hun hadde mange kjoler i fjor, men ingen av dem passer lenger. Var litt synd å pakke dem ned å legge dem bort. Men om noen av dere har noen tips til hvor jeg kan finne noen fine kjoler hadde jeg satt pris om dere sa i fra til meg! :)
Tenker en kjole noe ala dette (er ikke så nøye med hvilken farge eller lignende, men må være i str 122-128):
(Bilder lånt fra ellos og knertenogkaroline).

Som dere ser har jeg funnet veldig få kjoler, så jeg lurer veldig på om jeg bare skal gå for en "bunad"?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar