lørdag 28. april 2012

Lørdag.

I dag har Amalie vært i bursdagsselskap. Hun kom hjem veldig fornøyd,og jeg hadde fått to timer med barnepass. Utrolig deilig. Har ikke fått gjort så mye disse timene, men unnskylder meg med at det er lørdag, og i går fikk vi vasket og ryddet huset. Så hadde ikke så veldig mange oppgaver som trengtes å gjøre. Dessuten er det deilig å kunne gjøre ingenting i blant.

Amalie er klar for bursdag. Har kledd seg ut som prinsesse :P

Amalie er i en fase der hun ikke er like glad i å ta bilder lenger. Enten overdriver hun smilet sitt, ellers så lager hun grimaser, hopper rundt, snur seg eller lignende. Med andre ord er hun ikke lett å ta bilder av. Dette forklarer meg litt hvorfor det har blitt tatt mindre og mindre bilder av hun. :P

Nå står mannen min og lager hjemmelaget pizza til oss, så skal vi snart på fotballkamp. Blir en sen kveld på oss i kveld, spesielt Amalie. Var litt usikker på om hun skulle få bli med på kampen, siden den er så sent, men fant ut at siden det er helg og det er så sjeldent det skjer, så får det være greit ;) Håper bare på seier til Sogndal i kveld! Det hadde vært gøy, spesielt siden alle har dømt Sogndal til å rykke ned. 


(Bildet er lånt fra sogndalfotball.no)
Håper jeg klarer å sitte å se hele kampen. Sliter veldig med ryggen om dagen, og er spesielt ille når jeg sitter. Derfor ligger eller står jeg for det meste. Tror ikke det er så populært at jeg reiser meg og sperrer utsikten for de andre. Blir også veldig spennende å se hvilke plasser vi får, da vi ikke får vite det før vi henter billettene. Har tatt en sånn familiepakke denne gangen. Da er det plasser som er rett utenfor et lekerom. I lekerommene er det barnepass om jeg har forstått det riktig. Blir spennende å prøve om det fungerer, eller om det bare blir tull. Tar med DS til Amalie også, tilfelle hun skulle bli veldig rastløs. Det har fungert veldig fint å ha hun med på kamper før (da har hun heiet å styrt på), men nå er det blitt et halvt år siden sist. Gleder oss.

Håper alle dere også vil få en fin lørsdagskveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar