tirsdag 24. april 2012

Gamle leiligheten VS huset vi bor i nå.

I går satt jeg å sorterte gamle bilder. Prøvde å få litt orden på dem, siden alt bare har ligget i en mappe.

Kom over noen bilder fra den gamle leiligheten vi hadde rett utenfor Bergen. Savner den av og til, tilgjengeligheten vi hadde til alt og savner litt leiligheten når vi skal gjøre rent og lignende. Huset vi har nå er nesten bedre på alle måter, MEN det er mye å holde orden på når vi har 240 kvadrat fordelt på 3 etasjer.
Her er noen bilder av den gamle leiligheten vår:

Stuen.


Kjøkkenet.

Badet.

Kan legge ved noen bilder av huset våres for å "sammenligne". Ser at vi har noen likheter, men har endret litt stil. Må si jeg savner gulvet på kjøkkenet og i stuen, for ELSKET det!!

Sofakroken vår (brukte den tidligere om spisestue).

(litt mer av sofakroken vår).
Spisestuen vår.

Alle bildene ble litt mørke, har nemlig litt dårlig kamera. Planen er å kjøpe speilreflekskamera til sommeren. Trenger et skikkelig kamera til babyen kommer. Burde kanskje være litt flau over å legge disse bildene ut, da det ikke er spesielt ryddig (vesken min står mitt på gulvet, spisebordet litt på skeive, duken litt brettet, osv), men bedre med dårlige bilder enn ingen?!? 

Kjøkkenet velger jeg imidlertid å ikke dele bilder fra, da mannen står å lager middag der for øyeblikket.

I dag har jeg vært på jobb (er egentlig student, men er i praksis hos Fylkesmannen hele dette semesteret)! Stortrives, men gleder meg til å bare være student igjen. Litt travelt å være på jobb i tillegg til oppgavene som skal skrives. Heldigvis har jeg en super arbeidsplass, så det gjør at praksisperioden har gått utrolig fort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar