fredag 27. april 2012

Litt nytt inn i huset.

I dag reiste vi til Sogndal (ca 20 km fra der vi bor), for å se litt i butikkene. Håpte de skulle ha fått inn noe fint. Fant faktisk noe (på tilbud til og med).

Kjøpte blant annet denne her:


har lett etter dette lenge, men har ikke funnet noe jeg har likt helt. Når denne var på tilbud til kun 149,- for hele greien, så var det ikke så vanskelig valg. Mannen min kunne ikke forstå hva vi skulle ha denne til, den var jo ikke fin engang i følge ham. Han er rar. :) Jeg derimot elsker slike ting, og kunne nok ha hatt huset fult av dem. Men siden det er flere enn meg som bor i dette huset er det ikke bare jeg som skal være med å bestemme ;) Får se om jeg med tiden bestemmer meg for å pynte dem opp med noe, eller om jeg bare skal la dem være som de er.


Fikk også funnet en kjole til Amalie. Ikke bry dere med fargekombinasjonen, kjolen ble bare prøvd kjapt på for å se om størrelsen var rett ;) Mamma ble også sendt på et lite oppdrag om å finne en fin kjole, siden hun var i et område med flere butikker, og flere valg. Hun sa hun fant en fin en, så da håper vi på det :)

FIkk også handlet inn en litt fargerik og enkel bukse til gutten i magen (fra Cubus faktisk). Synes den var litt stilig, siden den ikke bare var lys blå eller lys grønn som så mange andre klær til babyer er. Må bare finne en fin genser som passer til. Tror ikke den skal være like fargerik.


I tillegg lå det en pakke i posten til ham når vi kom hjem. Riktignok bare en av de gratispakkene man kan få tilsendt når man er gravid, men blir spennende å se hva som er oppi den. Synes det er kjekt å kunne få tilsendt gratis produktprøver.

Nå skal jeg nyte resten av kvelden, så håper dere også gjøre det! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar