onsdag 25. april 2012

ønskeliste babyutstyr

Ting jeg ønsker meg før babyen kommer:


1. Vil ha akkurat denne bilstolen. Den skal være av god kvalitet, noe jeg mener er ekstremt viktig! I tillegg vil jeg ha med base for å gjøre det enklere for meg selv :D

2. En vugge hadde vært utrolig praktisk å hatt i stuen, eventuelt en på soverommet i starten også. Vet det finnes slike man kan henge i taket, men tror ikke jeg vil ha den varianten.

3. Vil ha babycall. Vet mange synes det er helt unødvendig, men føler jeg kan ha bedre kotroll med det. Og siden vi har et så stort hus, kan det være greit å ha når babyen blir større.

4, Vil ha en ny, fin, praktisk vogn. MEN klarer bare ikke å bestemme meg. Synes det er utrolig vanskelig. Vognen vil bli mye brukt, så denne blir nok det vanskeligste kjøpet.

Har allerede lekegrind, og vet vi mangler stellebord, men klarer ikke finne et jeg liker. Har vurdert stellebordkommode også, men er ikke helt sikker på hva vi skal velge.

Har dere noe babyutstyr dere vil anbefale, eventuelt noe jeg absolutt ikke burde kjøpe?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar